Marknadsföring - modeller och principer 3:e upplagan

En bok i grundläggande marknadsföring av svenska författare och med exempel från Sverige. Nu i en tredje upplaga uppdaterad med de senaste trenderna inom marknadsföring. Nya exempel och diskussionsfrågor har tillkommit. Boken innehåller även nytt material om varumärken, t.ex. extra material om varumärkesidentitet, varumärkeslivscykeln och varumärkesplattformen. Även nya texter om behovssegmentering och positioneringsstrategier har lagts till.

Författare:
Carl Gezelius, Per Wildenstam och Henrik Uggla
Marknadsföring - modeller och principer 3:e upplagan
Marknadsföring - modeller och principer 3:e upplagan
ISBN: 52334072 Pris: 391kr
+ -
Köp

Agenda Företagsekonomi - Ny, fräsch och komplett!

Läs mer

Nyhetsbrev

Vill du ta del av våra nyheter och läromedelsutskick för gymnasie & vuxenutbildning?

Läs mer

Kontakta oss

Order och beställning
08-587 642 10


Läromedelsinformation
Ludvig Engellau, marknadsförare
ludvig.engellau@
sanomautbildning.se

08-587 642 15

Ludvig Engellau