Nu räcker pengarna längre!

Till och med 10 december får du 10 % rabatt på tryckta läromedel från förskoleklass upp till gymnasienivå vid köp över 10 000 kr. Läs mer om rabattkampanjen

Serie

Marknadsföring – modeller principer, upplaga 7

Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden.

Författare

Marknadsföring – modeller och principer utkom första gången 2007 och skrevs ursprungligen av Carl Gezelius och Per Wildenstam. I denna sjunde upplaga av boken är författarna Per Wildenstam och Henrik Uggla.

Författarna Per Wildenstam och Henrik Uggla har båda bakgrund som lärare, konsulter och föreläsare. De har undervisat i marknadsföring vid bland annat IHM Business School, IFL, Marknadsinstitutet, Företagsekonomiska Institutet, Stockholms universitet och KTH.

Vårt nyhetsbrev

I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.

Detta vill jag inte missa!