Ansökan lärarkonto
För att beställa läromedel åt din skola behöver du vara en lärare eller huvudman med rätt att köpa in läromedel samt ha ett registrerat lärarkonto hos oss.
Så här gör du
Vi rekommenderar att du i första hand kontaktar en kollega som redan har ett Sanomakonto för att bli upplad som lärare i MittSanoma.
Om du inte vet vem du ska vända dig till är du välkommen att fylla i formuläret nedan för att ansöka om ett konto.
Viktigt att veta
- Endast lärare eller skoladministratörer godkänns som användare.
- Fakturering och leverans av material sker till skolans registrerade uppgifter.
Vad händer efter att du ansökt?
När ditt konto har skapats får du ett bekräftelsemail. Det kan ta upp till tre arbetsdagar innan du blir godkänd och upplagd som användare.
Vill du handla som privatperson?
Vänligen skapa ett privatkonto här
Har du frågor?
Kontakta gärna vår kundservice på tel 08 - 587 642 10.
Vårt nyhetsbrev
I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.