Digital marknadsföring, upplaga 3

Författare
Roger Ström, Martin Vendel (Häftad, 2021)
Ämne
Företagsekonomi
Målgrupp
Näringsliv
Antal sidor
230
Utgivningsdatum
2021-01-20
Tillgänglighet
Tillgänglig
ISBN
9789152360811

Den här produkten är inte tillgänglig för köp av dig som är privatkund

Beskrivning

Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande förståelse för digital marknadsföring oavsett vilka verktyg och metoder som används. Tredje upplagan har uppdaterats med nya exempel och begrepp, och metoder och strategier för implementering har förtydligats. Boken vänder sig till studerande vid universitet, högskola, YH-utbildningar och hos utbildningsföretag, men den är också mycket lämplig för praktiskt verksamma marknadsförare som vill aktualisera sina kunskaper. Se www.digitalmf.se för extra material och aktuella case. Författarna Roger Ström och Martin Vendel har lång erfarenhet av att kombinera forskning och praktiska utmaningar i näringslivet. Roger Ström är verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Lunds universitet. Martin Vendel är bland annat knuten till Institutionen för industriell ekonomi och organisation vid KTH i Stockholm.

Köp direkt via: Adlibris, Bokus

Utvärderingsexemplar

Beställ gärna ett kostnadsfritt utvärderingsexemplar av Digital marknadsföring i formuläret. Kontakta gärna vår kundservice på kundservice@sanoma.com vid eventuella frågor.

Beställ ditt utvärderingsexemplar här!

Trevlig läsning!

Produkter i serien

Den här produkten är inte tillgänglig för köp av dig som är privatkund

Vårt nyhetsbrev

I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.

Detta vill jag inte missa!
Illustration